jueves, 5 de enero de 2017

Release Notes version 1.21

[​IMG]

Dear Humans and Elves,

As announced here, with today's game version we changed the Tournaments to a Fellowship feature! We have also added another cool battle unit, while behind-the-screens we are working very hard on the new Guest Race and on new events! For the full release notes, please check below.

[​IMG]

  • You can now unlock the Banshee, which is a Mage unit that can be trained in the Training Grounds. The technology for this unit can be unlocked in Chapter V. The technology for this unit will remain optional until our next update.
  • Tournaments have now become a Fellowship Feature, so work together with your Fellowship to get some great prizes!
[​IMG]
  • Added a missing quest icon.
Please let us know your thoughts on this update - we're looking forward to hearing from you in the discussion thread!

Kind regards,
Your Elvenar Beta Team






Dear Humans and Elves,

Today we performed a hotfix including the following content:
  • Fixed a problem with the number of available Builders
  • Resolved a problem with tooltips in the Tournaments
  • Resolved a problem with the number of stars a Tournament finishes with
  • When a Tournament starts, you now get a pop up telling you about it
  • Recolored the progress bar of the Tournament from green to blue to be more consistent
  • Fixed the display of the Ancient Wonder menu
  • It's now possible again to buy Knowledge Points using your boosted goods
  • Upgrading Ancient Wonders is possible again
  • Fixed a problem where an Ancient Wonder could have more invested Knowledge Points than were necessary
  • Training of units no longer gets stuck after disconnecting and reconnecting a military production building
Kind regards,
Your Elvenar Beta Team




18/01/2017

Dear Humans and Elves,

We have just updated Beta to the lastest version of 1.21, including the following content:
  • Fixed a problem with the trade notification showing a + on both sides of the equation
  • Resolved a bug that causes Tournament Provinces to not open the 6th level correctly
  • The build menu should not rearrange itself without our consent anymore
  • Cultural buildings placed from the inventory now provide culture instantly without requiring a reload of the game
  • Ancient Wonders will not show "null" anymore as effects text
  • Ancient Wonders producing units now add the units correctly again
  • The Builders get boosted from Neighbourly Help correctly again
  • Training in the barracks while the armory is in upgrade state, shouldn't cause internal errors anymore
  • Re-added the reward screen for increasing your goods production boost
  • Relics from Tournaments now add correctly to quests
  • No more stream errors should occur when fighting for the last sector of a level 6 tournament province
  • The tooltip above upgraded residences is consistent with the rest of the game tooltips again
  • Available resources do update immediately after placing an offer in the Trader again
  • Ancient Wonders shouldn't be able to receive contributed KP above their max anymore
  • Fixed a problem with the Spell costs in the Spell information screen
Thank you for reporting all these problems, making us able to prevent them from going to Live!

Kind regards,
Your Elvenar Beta Team







En el capítulo V del libro de investigaciones dispondremos de una nueva investigación.



Completamos los 45 puntos de conocimiento





Y procedemos al pago de los costes de activación y ya podemos realizar las nuevas unidades en el Campo de entrenamiento



¿Resultará interesante la nueva unidad?








Con la nueva unidad de magia el reclutamiento del campo de entrenamiento está completo. Solo quedará ir subiendo niveles, lo cual es a su vez mas investigaciones.







Sin duda la estrella de esta actualización es el cambio que se lleva a cabo con los torneos.



Estos dejan de ser vecinales para pasar a convertirse en una actividad del conjunto de los jugadores de la Hermandad.



Como estoy a solas en la hermandad del servidor beta y no he aceptado ofertas de adherirme a otras hermandades, pues el torneo me pone un valor a alcanzar de 2.000 puntos para el primer cofre y de 110.000 para el último.

En hermandades de 25 integrantes se puede repartir los puntos a obtener y les toca de media 4.400 puntos por jugador para alcanzar el máximo que deja el torneo.




Como se puede apreciar en la imagen ya e realizado varias provincias y lo que vemos son las recompensas recibidas.





Como se puede apreciar tenemos 10 cofres a desbloquear y cada uno de ellos con uno o varios regalos en su interior. Cada cofre tiene un valor en puntos a alcanzar para su desbloqueo y así avanzar hasta el siguiente.








Esto es lo que contiene cada cofre del primero al décimo:




 1 fábrica mágica y 1 poder de las provisiones y 1 reliquia del torneo.
Es de suponer que los premios en otros torneos sean idénticos a este, salvo la reliquia que es la que cambia según el tipo de torneo. El próximo sea cristal, el siguiente pergaminos, seda,...



5 puntos de conocimiento y 2 reliquias del torneo



1 runa misteriosa




10 puntos de conocimiento y 3 reliquias del torneo



2 runas misteriosas



15 puntos de conocimiento y 4 reliquias del torneo




2 runas misteriosas, 1 fábrica mágica, 1 poder de las provisiones y 1 donativo embrujado.




20 puntos de conocimiento y 5 reliquias del torneo



3 runas misteriosas, 1 fábrica mágica, 1 poder de las provisiones,  1 donativo embrujado y 1 meditación inspiradora.



1 plano , 25 puntos de conocimiento y 6 reliquias del torneo









El producto estrella de los torneos se utiliza en las viviendas y talleres mágicos, tal como vemos en la imagen superior. Aunque obtenerlo va a ser para la inmensa mayoría misión imposible.


Recordar que el contenido de este post corresponde al servidor beta y puede sufrir cambios antes de ser implementado en el juego. En realidad en cualquier momento;)

No hay comentarios:

Publicar un comentario